poniedziałek, 10 września 2012

testy innej techniki makijażu + próbny ślubny

Hej :)
Naoglądałam się ostatnio zdjęć makijaży w trochę odmiennym stylu, który skupia się na wyraźnych krawędziach, ostrym podkreśleniu załamania powieki, itp. Niestety opisywanie go nie jest za bardzo proste, a nie wiem czy taka technika ma swoją nazwę, jednak jeśli pokażę Wam zdjęcia, na pewno każda będzie wiedziała o co chodzi ;) Oto moja inspiracja <KLIK> . Zaś mój makijaż prezentuje się w ten oto sposób:
Nie jest tak genialny jak tamte, ale na razie są to próby i wydaje mi się, że trochę ćwiczeń i będą coraz lepsze. Niestety ta technika ma jeden minus...makijaże tak wykonywane zajmują bardzo dużo czasu (przynajmniej mi).

Na koniec mam dla Was jeszcze coś w tematyce ślubnej, mianowicie próby makijaż ślubny panny młodej :) (i w końcu zdjęcia zrobione nowym aparatem, którym się cały czas zachwycam) :)
Bonus:
...dopadłam takiego słodziaka :):):)
Miłego poniedziałku :*

24 komentarze:

  1. wszystko piekne i zachwycajace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o makijaż panny młodej moim zdaniem powinnaś bardziej rozetrzeć cień ku górze ( brąz w zewnętrznym kąciku) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie też tak pomyślałam jak już zobaczyłam zdjęcia na kompie ;)

      Usuń
  3. ja też ostatnio próbuję swoich sił w tejże technice i mi również niestety zajmuje dużo czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) i modelka owszem śliczna. Z piękną cerą :)

      Usuń
  5. tez mi sie podoba ta technika cieniowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się ona zawsze podobała ale nigdy nie zagłębiałam się w to jak to robić bo stwierdzałam, że jest za trudna. Ale wkoncu trzeba pogłębiać swoje umiejętności a nie stać w miejscu

      Usuń
  6. Bardzo fajny makijaż, ale trudno by mi było taki zrobić;/
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. I przyznaję, że jak na razie też nie jest to coś łatwego, ale stwierdziłam, że muszę poćwiczyć :)

      Usuń
  7. Często robię taki makijaż :) Chyba mój ulubiony typ :D Wersja podstawowa zajmuje mi najmniej - ok. 10 minut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten pierwszy? ja przyznam szczerze, że dlatego jest połowa twarzy, bo najzwyczajniej w świecie nie chciało mi się robić drugiego oka. Ale zajeło mi to z 30 minut.. i to jedno oko... :(

      Usuń
    2. Tak :) Bardzo ładnie Ci wyszło. Praktyka czyni mistrza, im więcej takich makijaży zrobisz tym szybciej będzie Ci to szło. 3

      Usuń
  8. musze przyjrzec sie tej technice jak na razie to dla mnie czarna magia :)
    Obydwa makijaze piekne. Powiesz mi co za aparat kupilas bo ja tez niedlugo chce kupic nowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) A aparat kupiłam nikona d5100 i jestem bardzo zadowolona. Teraz zobaczę jak się sprawdzi na wakacjach ;)

      Usuń
  9. przecież świetnie Ci w takim kolorze na ustach! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, ja lubie intensywne szminki, ale to jak ludzie mierzą mnie wtedy wzrokiem dosłownie wszedzie, to masakra ;p

      Usuń
  10. bardzo fajnie to wygląda :) a usta prezentują się jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to nie jest pencil technique?? lub cut crease... zreszya ja sie na nazwach nie znam XD

    OdpowiedzUsuń
  12. o rany jaki uroczy kot :) w takich momentach żałuje, że mój nie lubi się przytulać :/ ah ten indywidualista

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, ale koteczek! śliczny, słodki..
    ciekawy ten Twój makijaż :)

    OdpowiedzUsuń