środa, 5 września 2012

Makijażowo - paznokciowy duet

Witajcie :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was mały duet. Makijaż oraz paznokcie w kolorach turkusu i złota. Dla mnie to jeszcze nie koniec wakacji więc mam ogromną ochotę tworzyć jeszcze kolorowe makeupy w barwach nieba, wody, plaży ;)
Zbieram się też od jakiegoś czasu do opisania swojej paznokciowej historii o której już kiedyś wspominałam i która wbrew pozorom nie jest tak kolorowa jak Wam się może wydawać.. Ale o tym na pewno będzie ;) Na razie nic jeszcze nie zdradzam ;)



Sweet focia w lusterku też musi być ;)
Użyte kosmetyki:
twarz:
 - podkład Revlon ColourStay, 150 Buff;
 - róż do policzków, Smashbox Paradise;
 - bronzer, Flormar 05
 - korektor pod oczy, Lumene;
oczy:
 - baza pod cienie, Artdeco;
 - paletka cieni, Sleek (kolory złote)- Storm;
 - paletka cieni, Sleek (kolor złoty) - PPQ;
 - jasno-turkusowy cień z paletki Sephora;
 - turkusowy cień do powiek, Inglot 338;
 - niebieska kredka do oczu, Flormar;
 - złota kredka do oczu, Flormar;
 - tusz do rzęs, Astor - big boom;
brwi:
  - cień do brwi, Inglot cień 563;
usta:
 - pomadka do ust,Rimmel 272 Frosted;
paznokcie:
- turkusowy lakier, Flormar 429;
- top flex, Pierre Rene 11;

6 komentarzy:

  1. jakie masz dlugaśne paznokcie! w życiu takich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wyżelowane, i pod żelem urosły... dlatego takie długie

      Usuń
  2. te na oczach nawet trochę opalizują tak jak te na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też używam podkładu revlon colorstay, nawet kolor ten sam ;)
    a makijaż jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi jakoś przypadł do gustu ten podkład ;) i dziękuję za komplement ;)

      Usuń