niedziela, 30 września 2012

makijaże okolicznościowe #1

Hej Kochani :)
Nadrabiam zaległości po powrocie i przychodzę ze świeżą porcją makijaży :)
Swój make up robiłam na urodziny Paulinki, ale bardziej chcę się pochwalić opalenizną niż nim samym ;p Kolor podkładu zmieniłam drastycznie :P
Następny to makijaż Tyśki, w którym wybrała się na wesele. Tysia lubi odważne makijaże, więc mogłam nieco zaszaleć :)
A na koniec makijaż solenizantki, która mimo, że preferuje delikatne makijaże postanowiła spróbować czegoś innego i chciała ciemne smoky eye :) Niestety zdjęcie zrobione już z fleshem.
Na dzisiaj wszystko :) Buziaki kochane :*

Wszystkiego najlepszego dla naszych Panów ;)

14 komentarzy:

  1. Tysiowy ♥♥♥♥ piękny też kocham mocne mak upy ale wszystkie są śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy najpiękniejszy, idealnie współgra z włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a co to za roz z drugiego makijazu? :)

    PS widze zmiane na duzy plus, bardzo ladnie roztarte cienie ku gorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. róż to z paletki smashbox i jakis ze 120 cieni.

      Ps. dziękuję, staram się :)

      Usuń
    2. 120 cieni mam, moze cos pokombinuje, bo bardzo mi sie podoba :)

      Usuń
    3. niestety w 120 cieni róż był najmniej użyty. Najwięcej różu było jednak z paletki smashbox. Ale przyznam szczerzę, że czarny ładnie wygląda z różem, nie ważne jakim :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne makijaże, ja podobny do tego drugiego miałam wczoraj na weselu, w niedługim czasie zrobię o nim post:)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciesze się, że podoba Wam się makijaż Tysi :) ja z niego również byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz ślicznie ;) na początku myślałam że to zielenie na Twoich oczach, dopiero po powiększeniu obrazka patrze a tu niebieskości ;) super współgrają z Twoimi włosami :) makijaże koleżanek też bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent :) piękne makijaże :)
    Super blog, będę tutaj częściej zaglądać i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń