niedziela, 27 maja 2012

Księżniczkowy konkurs

Witajcie :)
Jako, że jest weekend to i mam więcej czasu, bo przecież nie można się uczyć 24h/dobę, więc tak na szybko dodaję zdjęcia makijażu, które robiłam na konkurs u iwillbethereonly4u <KLIK> W roli księżniczkowej modelki moja 4 letnia kuzynka - Ewa :)
Nie nastawiłam się na wygraną w tym konkursie. Makijaż zrobiłam przede wszystkim dla tego małego szkraba, która marzy by móc się malować tak jak ja. Dla jej radości zarówno podczas malowania, jak i robienia zdjęć i na koniec jak podchodziła cały czas do lusterka, warto było ją pomalować ;)
A teraz krótka interpretacja makijażu:
Nie jest to dorosła osoba, na której można jakoś wycieniować oczy czy ją przestylizować na jakąś ze znanych bajkowych księżniczek. Niewątpliwie sama jej buzia bez makijażu daje jej wygląd małej księżniczki ;) Na początku chciałam z niej zrobić księżniczkę z bajki Zaplątani, potem Jassmine z Alladyna, Calineczke, Arielke…. Aż w końcu stwierdziłam, że połączę w niej wszystkie te postaci i stworzę wyjątkową księżniczkę, która połączy cechy i wygląd każdej z wcześniej przeze mnie wymienionych :)
Tyle na dziś... Trzeba się dalej iść uczyć ;)
Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. ale śliczna laleczka :))
    ja właśnie posłałam manicure na ten konkurs :) kolejny...
    ale to dopiero ja jestem bez szans ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam tego makijażu nie uważam za szczyt techniki czy ogólnie pretendenta do wygrania konkursu, ale nic nie przebije tego szczęścia dziecka, które marzy by nagle być w centrum uwagi, móc się pomalować i jeszcze mieć potem całą sesje zdjęciową :) Zwłaszcza, że rośnie z niej taka mała strojnisia :)

      Usuń
  2. wow, jaka piekna dziewczyneczka :D pasuje na ksiezniczke i te wloski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna ksiezniczka i pieknie Ci to wyszlo, bede trzymac kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłaś ją spokojnie puścić bez mejkapu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka ona słodka...mała modeleczka !!! a makijaz bardzo fajny... :) cirkawa interpretacja !!!

    OdpowiedzUsuń