sobota, 20 października 2012

halloween makeup + Kasia tworzy :)

Hej :)
Mam ostatnio manie robienia makijaży na konkursy, bo wszystkie mają mniej-więcej ogłoszenie wyników w dniu moich urodzin więc po cichu liczę, że uda mi się zgarnąć jakiś prezent urodzinowy ;) A, że większość konkursów jest w tematyce halloween to możecie spodziewać się moich propozycji w tym właśnie temacie.
Rok temu zrobiłam bardzo dużo makijaży w tej tematyce dlatego bardzo nie chciałam się powtarzać. Jak na razie nie chce mi się bawić w krwiste makijaże, czy szkieletowe, czy jakieś obrzydliwe typu poparzenia, spalenia, etc.
Dzisiaj przychodzę z makijażem mniej "inwazyjnym" jednak wcale nie pięknym jakby niektórzy mogli się spodziewać. Przedstawiam  Wam... Lalki :)
Jedna to porcelanowa laleczka, ładna, zadbana taką którą chcą bawić się dziewczynki, druga to stara szmaciana lalka, własnoręcznie robiona, porozpruwana, zapomniana i rzucona w kąt.
Jeśli chcecie wiedzieć co jest strasznego w jednej połowie proponuję obejrzeć BAJKĘ (specjalnie zaznaczam, że jest to bajka dla dzieci!) "Koralina i tajemnicze drzwi". Przez przypadek ją zobaczyłam kiedyś w telewizji i byłam w totalnym szoku jak można tworzyć bajki horrory dla dzieci....
Makijaż przygotowałam również na konkurs u Mademoiselle Zu

A teraz fragment postu pt "Kasia tworzy" czyli pomysł na ciekawe świeczki :)
Potrzebujemy:
- zwykłą świeczkę,
- coś do stopienia wosku,
- duże muszelki (najlepiej wielkości podgrzewaczy)
- opcjonalnie jakieś ozdoby typu brokat, confetti.

1. Roztapiamy wosk,
2. dodajemy do niego jakieś ozdoby (jeśli chcemy)
3. Wlewamy do muszelki i wsadzamy knot z wcześniej stapianej świeczki
4. Voilà!


Miłego weekendu Kochani :) wypoczywajcie dobrze ;)

14 komentarzy:

  1. dobre. coraz bardziej tracę wiarę, że mam jakiekolwiek szanse w tym konkursie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet tak nie mów. Ludzie mają różne gusta i to jest najgorsze jak się mówi, że nie mam się szans. Ja wiele razy byłam pewna, że przegram bo były genialne prace a wygrywałam.. .no i na odwrót, byłam pewna, że wygram bo słabe prace przyszły i przegrywałam. Dlatego teraz nauczyłam się, że nie ma co zakładać jakie są szanse, bo każdemu podoba się co innego ;)
      Będę trzymać za ciebie kciuki ;)

      Usuń
  2. swietny make up, zwlaszcza Twoja lewa strona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ta prawdziwa :D ... zła, niechciana, porzucona... Nie no żartuje ;p;p;p jest odwrotnie :)

      Usuń
  3. Moje pierwsze skojarzenie jak zobaczyłam miniaturkę to właśnie Koralina :) Makijaż świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. tez widzialam to bajke siostra mi pokazała ,że w szkole im ja puscili na lekcji czy swietlicy.. ja na szokach :o
    co do makijazu widze ze mam duza konkurencje bo dziewczyny i Ty maja naprawde swietne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie masakra jak to może być bajka dla dzieci i jak mają one nie mieć po niej koszmarów...

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny makijaż, będę trzymać kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Kasia genialnie tworzy. ;) ładna konkurencja będzie u Zu ;) a pomysł na świeczkę sobie pożyczyłam ;) zielona. umila wieczory. Pozdrawiam i zapraszam na moje małe rozdanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że ktoś skorzystał z pomysłu na świeczkę :) a konkurencja, że będzie to od początku wiedziałam ;)

      Usuń