czwartek, 29 marca 2012

Nadrabianie zaległości, cz. 2 - Paznokcie

Z racji tego, że obiecałam jak najszybsze nadrobienie zaległości i zaprezentowanie moich dotychczasowych prac, dziś postanowiłam pokazać Wam wzorki, które wykonywałam na swoich paznokciach :)


W kolejnym poście, który napiszę będę chciała pokazać makijaże artystyczne, stylizacje halloween, itp. Szczerze wierzę, że w takich trzech wpisach uda mi się zamknąć moją wcześniejszą twórczość (czy raczej jej fragment, który chcę Wam pokazać) i w końcu skupić się na nowych wpisach, nowych makijażach, recenzjach i innych rzeczach, które mam nadzieję, że Was zainteresują. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy oglądają tego bloga i komentują. To dopiero moje początki tutaj więc będę wdzięczna za jakieś cenne uwagi ;)

3 komentarze:

  1. Pierwsze są urocze! Ach i te misie łapki też :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne wszystkie wzoreczki ale najbardziej urzekły mnie tramki :))musze zrobic cos takiego ,moge skorzystac z pomysłu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że mozesz ;) Sama korzystałam z pomysłów, które znalazłam w internecie ;)

      Usuń