środa, 28 marca 2012

Na dobry początek ;)

Witam wszystkich,
Dużo myślałam nad tym jak ma wyglądać mój pierwszy post. Nie chciałam pisać zwykłego powitania, a coś co w jakiś sposób przybliży Wam moją osobę. Od bardzo niedawna zaczęłam prowadzić swojego fanpage i bardzo żałuję, że w tym samym czasie nie założyłam też i tego bloga. Nie chcę dodawać tu makijaży, które już kiedyś robiłam a jednocześnie chciałabym się Wam pochwalić tymi co już wykonałam. Więc aby przybliżyć Wam moją osobę zamieszczę tutaj część moich dotychczasowych prac. Może nie zrobię wszystkiego w jednym poście, ale podczas tych moich początkowych wpisów postaram się zaprezentować Wam moją twórczość ;) Będę tu zamieszczać makijaże, stylizacje paznokci, czasami i przepisy kulinarne, recenzje kosmetyków, tak naprawdę wszystko co większość z nas kobiet, lubi oglądać ;)
Serdecznie zapraszam Was do obserwowania mojego bloga, komentowania i częstego zaglądania. Obiecuję, że postaram się aby było ciekawie i żeby każdy znalazł coś dla siebie:)
Ostatni z moich makijaży, dzięki któremu dostałam wyróżnienie w konkursie "Ubierz róż" <klik>

To tak naprawdę bardzo, bardzo mała część moich prac, ale sukcesywnie będę wrzucała zaległości ;) Jeśli ktoś już teraz chciałby zobaczyć więcej zdjęć, zapraszam na mojego fanpage'a :) <klik>

13 komentarzy:

  1. ale się super zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję. Mam nadzieję, że sprostam oczekiwaniom :)

      Usuń
  2. Zachęcił mnie Twój awatar do wejścia tutaj, jest śliczny, ale widzę też bardzo fajne makijaże, a zielone usta to już w ogóle są ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. powinna się ukazać za jakiś czas muszę się jej dokładniej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie Ty masz piekne ,pelne usta :)
    urzekl mnie makijaz wiosenny bardzo :)
    a to zdjatko ust w avatarku to Twoje dzielo ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, to zdjęcie w avatarze to też moje usta :) a pomyśleć, że jak byłam mała to tak rozpaczałam, że mam takie brzydkie wielkie usta :D

      Usuń
  5. Piekne prace;masz talent i wyroznienie nalezalo Ci sie. Jestem naprawde pod wrazeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz meeeega talent. Kocham to co robisz:)
    Strasznie zazdroszczę Ci Twoich zdolności

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękne makijaże:) Masz naprawdę wielki talent:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Wam dziękuję. Strasznie miło jest czytać takie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń