piątek, 28 marca 2014

Ukochane brązy

Hej Kochani :)

Dzisiaj mam dla Was dwa makijaże. Publikuję je w jednym poście, bo zarówno przy zdjęciach pierwszego jak i drugiego miałam mało czasu na uwiecznienie ich, co potem skutkowało tym, że nie miałam z czego wybrać aby nadawało się to na publikację.
Pierwszy z makijaży to taki praktycznie dwukolorowy - mówię praktycznie, bo użyłam jasnego cienia tylko w kącik oka.
Zgodnie z tytułem wpisu brąz zawsze był dla mnie ulubieńcem wśród kolorów makijażu. Szczególnie lubię te bardzo ciepłe odcienie. Z kolei kolor turkusowy, który również znalazł siew tym makijażu jest chyba ogólnie moim ulubionym kolorem, chociaż w makijażu to dla mnie największa zmora. Najchętniej malowałabym sobie całe powieki na turkusowo, ale wyglądam wtedy jakbym była chora ;p - przynajmniej mogłam pokój pomalować na turkusowo-brązowo ;)


Jeśli chodzi o drugi makijaż (również w brązie) to bardziej chodziło mi o rodzaj cieniowania nad którym coraz bardziej się zastanawiam pod swój ślub. Aby powiekę ruchoma podkreślić jasnymi kolorami a brązem wycieniować załamanie powieki. Makijaż prezentuje się tak:

Poza dzisiejszymi makijażami mam jeszcze dwie nowiny :) Nareszcie będę mieć w pokoju toaletkę :D i w dodatku własnoręcznie robioną :D Powiem Wam, że uważam, że moje zagospodarowywanie przestrzeni wchodzi na poziom mistrzowski :D
W pokoju, w którym będąc mała miałam szafkę, biurko i łózko na chwilę obecna mam: dużą szafę 2-osobową, łózko 2-osobowe, stół z krzesłami, komodę, legowisko dla psa, szafkę nocną... i niebawem stanie toaletka :) Tak wygląda projekt mojego pokoju i miejsca na nowy mebelek:
Oczywiście kolory mebli nie były dopasowywane w programie, wszystkie meble są w kolorze wenge.

Kolejną z nowin, już nie z takich szczęśliwych jest to, że muszę nosić okulary już na stałe. Niby wady dalej nie mam dużej, ale przez ostatnie sytuacje z rogówką musiałam kupić nowe okulary. To były moje typy:
Zdecydowałam się na te po prawej, bo stwierdziłam, że w tych z lewej czuję jakbym się miała afiszować z moją wadę wzroku.
To tyle na dzisiaj :) miłego weekendu :)

11 komentarzy:

  1. Uważam, że drugi rodzaj cieniowania jest dla Ciebie o wiele lepszy, optycznie powiększa oczy :) śliczny makijaż - ta druga opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne makijaze robisz, a Twoja kreska jest całkowicie perfekcyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie :) - niestety do perfekcji mojej kreski jest jeszcze bardzo daleko ;) ale sie staram :)

      Usuń
    2. no co Ty ;) mnie sie bardzo podoba, ładna jaskoleczka ;)

      Usuń
  3. śliczne makijaże! Ja bardzo lubię brązy na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) To już jest nas dwie w tym lubieniu brązów ;)

      Usuń
  4. جيد جدا المادة صديق، سيكون من الأفضل إذا كان البيان الأخير بالإضافة إلى استنتاجات لسهولة في استخلاص النتائج. مواصلة ما يخص الضوضاء من الزهرة متجر العشبية موثوق بها وأكبر في اندونيسيا لبلوق الخاص بك (النجاح) هو دائما ناجحة
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń