czwartek, 2 stycznia 2014

Marzenia o bieli :)

Moje drogie Panie :)
Nie ma co ukrywać, ale w naszym życiu często marzy się gdzieś o tej bieli... jedne marzą o białej sukni ślubnej, inne o cudownych świętach gdzie za oknem pada biały śnieg, inni już idąc bardziej duchowo myślą o tym, że kiedyś będą miały białe szaty i białe skrzydełka ;) ... ja natomiast od dziecka marzę o... białych zębach :)
Niestety wypadek chciał, że w wieku 6 lat pozbawiłam się przednich zębów i musiałam wstawić sztuczne, tym samym przekreślając to, że będę miała je ładne i kolorystycznie JEDNOLITE.
Pomimo, że zdążyłam się przyzwyczaić do tego jakiego koloru są moje zęby postanowiłam spełnić swoje marzenie i do ślubu mieć piękny biały uśmiech :)
Przede mną jeszcze daleka droga - na razie zaczynam od wybielania przy pomocy wkładek, a następnie swoje sztuczne przednie zęby zamienię na jednolite, białe licówki.


Zestaw do wybielania składa się z odlewu moich górnych i dolnych zębów oraz 4 strzykawek ze środkiem wybielającym.
Na wkładki nakłada się żel a następnie ubiera je się na zęby wieczorem i idzie się z nimi spać ;)
Tak prezentują się założone na sucho - bez płynu wybielającego
Za 2 tygodnie pokażę Wam efekt przed i po ;)
Buziaki :*


2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że przyniesie to efekty :) Ja jakieś 2 lata temu używałam Białej Perły i dała radę, ale ja mam naturalnie dość białe zęby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taka nadzieje :) No ja mam zeby nie dość ze nie białe to jeszcze z mnostwem plam...

      Usuń