sobota, 4 maja 2013

Makijaże: muśnięty słońcem i w kolorach różu

Hej Kochani :)

Staram się nadrabiać zaległości i dodaję kolejny post z makijażami :)
Pierwszy to nic innego jak moja wielka tęsknota za plażą, gorącym piaskiem, słoneczkiem, morzem - stąd takie kolory :)

Drugi makeup to głównie kolory różowe, w nieco wieczorowej wersji. Do tego makijażu zostały użyte wyłącznie 3 cienie. Jest prosty do odwzorowania i zawsze to jakaś alternatywa do standardowego smokey, jeśli chcemy dodać sobie na wiosnę trochę więcej koloru :)


..::RÓŻOWY::..



Muszę chyba niedługo dodać jakąś recenzje, bo dawno nie było, a mam produkt godny polecenia :D 
Mam nadzieję, że miło spędziliście majówkę :) - moja ciągle trwa, ale chyba mi się na dobre odechce grilli ;p;p;p 
Buziaki :*

16 komentarzy:

  1. Nie lubię niebieskiego u siebie na oczach ale w drugim makijażu się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no masz ci los, a ja kocham niebieski kolor, nie wazne czy na oczach czy normalnie, ale w różu niekoniecznie sie dobrze czuje ;)

      Usuń
  2. Kocham niebieskości,pierwszy makijaż to cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) przyznam szczerzę, że mi też się jakoś on podoba :D

      Usuń
  3. Ten drugi piękny, tylko z moimi małymi ustami to wiesz :D nie ma szans na taka szminke :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam, to ja właśnie powinnam uważac z takimi szminkami, bo tylko zrobie wyraźniejsze usta i nagle w centrum uwagi :) Ja lubie mocno kolory na mniejszych ustach :)

      Usuń
    2. Na mniejszych ok, ale na braku górnej wargi wygląda to raczej słabo hahahha :D

      Usuń
  4. ten drugi bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No w końcu Cię znalazłam!!! makijaże robisz obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne oko.Uwielbiam niebieski kolor.:)Jeżeli masz ochotę zapraszam do wzięcia udziału w zabawie makijażowej na moim blogu.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne makijaże, ale w tym drugim bardziej mi się podobasz:)

    OdpowiedzUsuń